BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
glitter-graphics.com
^^ count down ^^
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 6, 2010

overnyte at desaru..

5/6/10
sebelum tarikh best nie SMV UTM(course aku lar) dah rancang macm2.. nak g overnyte katenyer..
mule2 cam xjd..
sampai aku mengamuk kat fb bru jd..
hehehe..
pkl 3 dak2 nie br gerak.. ramai yg naik moto(temasuk aku).. kete 3 buah jer..
aku tnggu kat umah cket punyer lame xhengat..
adus sabar jer..
wuii..
dah sampai ttuh terus gerak g desaru..
sampai sane lmbat..
aku dah btw tempat tuh kene bayor..
sume xnak caye.
last2 time nak bayor sume nak bla..
hahaha..
then aku ajak dyorg g batu layar.
sume stuju.
jaoh gak dari desaru ke batu layar.. padan muke dak2 nie.. hahaha..
sampai sane dah gelap..
lepak jap. pastuh dak2 laki bwt bbq.. dyorg yg panggng ayamm..
hahaha..
seronok2.. kenyang malam tuh.. ade gak yg sorokan ayam.. mlm tuh kteorg bebual.. dak2 laki maen kejo2 ketam.. sian ketam tuh.. dah penat2 sume melepek.. penat sgt..

6/6/10
ha esoknyer sambung mandi.. xpuas semalam.. mandi2.. main tanam2.. uish sonok xhengat.. dalam pkl 9 kteorg gerak g kota tinggi(area umah aku)..
dak2 nie lapor nak makan..
aku ajak tmpat cikai jer.. nak save budget.. lps mkan tuh sume penat nak balik.. sonok2..
_________________________________________
aku rase nie lar aktiviti paling framai dak2 nie join..
harap2 ade lagi aktiviti cam nie.. seronok sgt.. dapat join dyorg..

0 comments: