BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
glitter-graphics.com
^^ count down ^^
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 30, 2010

bila bahagia menjengah hidup..

setelah lama menjengah kebahagiaan org,menumpang kegembiraan orang kini setelah sekian lama tidak dikunjungi rasa itu,akhirnya rasa itu hadir juga ke dalam lubuk hati ini. kini hati ini dapat merasakan perasaan itu.. agak-agak lame tak yer perasaan ini berkunjung di hati ini, atau sekadar lalu seperti angin.. harapan bukan kepalang.. mengunung tidak tercapaikan.. melanggit tinggi tanpa sempadan.. apa yang dianggankan diharap dapat dikotakan,dapat dilaksanakan walau kadang bila difikir menggunakan akal yang waras sangatlah mustahil untuk dijadikan kenyataan. semuanya diusahakan agar angan-angan bukan sekadar angan-angan yang hanya bermain di bibir mereka-mereka yang hanya tahu menabur janji.. janji beribu belum tentu 1 terlaksana..


buat insan tersayang,terima kasih kerana hadir di dalam hidup ini s
etelah lama hidup ini hilang arah tujunya,hilang tempat berlindung, hilang tempat bermanja, hilang warna nya dan juga hilang serinye.. kini tengileng penyek bernyawa kembali.. terima kasih kerana mewarnai hidup ini. kini hidup ini tidak lagi dilihat hambar dgn hiasan hitam dan putih tanpa warna.. indahnya hati ini tidak dapat digambarkan dgn kata-kata hanya mampu ku tuding jari ke arahmu pelangi.. pelangi kau warnai lah dirimu dgn warna yang ceria seceria hati ini agar dapat menyerlah setelah hujan berhenti dan mengambarkan betapa cerianya hati ini kepada semua insan yang hatinya masih belum mendapat keceriaan seperti hati ini agar dapat aku kongsikan kepada mereka semua,.

bukan diri ini batu xingin dimanja,xingin memanjakan.. cuma diri ini
kini lebih berjaga-jaga.. takut bila hilang tempat bergantung dan bermanja diri ini akan jadi hamba Allah yang paling lemah.. 2 kaki yang dikurniakan Nya pon tidak mampu memijak bumi yang nyata ini.. maafkan diri ini sayang kiranya tidak memenuhi segala ciri-ciri, sifat-sifat untuk menjadi insan yang bertahta dihatimu..


diri ini menyayangi diri mu apa adanya..
kuharapkan dikau pun begitu jua..
terima kasih sayang....


buat insan tersayang:: Mohd Khairul

1 comments:

Anonymous said...

kini tenggiling bernyawa kembali, jika ikut akal yang waras ia mungkin tidak logik, jika takut dgn kata2 dan beribu janji yg di tabur, jika takut ianya menjadi mimpi ngeri yg akan mengulangi sejarah lama, biar la takdir yg menentukan segalanya, kita hnya mampu berusaha, doa, tawakal kepada NYA, agar janji2 dan kata2 yg di tabur menjadi kenyataan. maafkan diri ini andai tidak dapat memenuhi kehendak dan syarat yg di inginkan.. Terima kasih kerana menerima dgn seadanya..

I Love You..
salam -Mohd Khairul-