BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
glitter-graphics.com
^^ count down ^^
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 24, 2010

kekeliruan..

semakin hari semakin lain rasa..
semakin hari semakin lain sangat2..
di mana silapnya aku sendiri xtahu..
hati ni merasai satu kelainan yang sukar untuk dimengerti..
hurmm agaknya sampai bila akan terus begini..

bukan x sayang.. malahan sayang sangat..
bukan x cinta.. malahan cinta sangat..
bukan x kasih.. malahan kasih sangat..

tapiii...
xtahu lar apa sebenarnya yang menyebabkan jurang ini wujud..
mungkin aku sendiri yang terlalu kerdil untuk menerima sesuatu yang terlalu besar(besar ker??)..
atau hanya aku saje yang anggap ianya besar,walhal hanya sebesar bijik sawi(eh macam lain jer :D )..

akan aku cuba untuk ubah diri ini untuk jd yang terbaek dikalangan yang terbaek..
terbaek yang lebih spesifiknya lebih sempoi dan boleh menerima apa aje kritikan..


pendengar yang setia???
hurmm ada permasalahan yang kita hanya perlu dengar jer xperlu beri ulasan..
ada permasalahan yang perlukan ulasan ataupon cadangan bernas..

komen dgn pendapat sama x??
ha yang ni aku sendiri xtahu.. komen nampak macam lebih kepada kritikan(agaknya la..)
pendapat mungkin macam cadangan sumthing yang membantu bukan mejatuhkan..

sekian terima kasih...

0 comments: