BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
glitter-graphics.com
^^ count down ^^
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 24, 2012

Assalamualaikum.. hohoiiii..

lama sgt rasenya dah xupdate blog :Dkali ni saya just nak share pict2 yg saya amik sepanjang saya xupdate blog... hahahaha.. lama sgt.. bnyak gak pict yg saya dah kumpul..jom kiter tgk. dari yg lame sampai yg latest :D

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


nie mr teddy saya :D cintahati saya belikan~sebagai teman malam.. jadi bantal peluk.. tapi malangnya  selalu dy duduk kat bawah..kene tendanh~




BB <3 twin..saya satu cintahati satu..senang bbm jer...jimat :D





haaaaaa.... yang nie paling sedih.. nie ketumbuhan..ketumbuhan yang ade dlm perut adik kesayangan saya..sian dy.. besar sgt..skrg Alhamdulillah dy dah sehat macam biasa.:D




nie pulak pict saya dgn roomate saya..masa nie kami kat sepang..tgk moto GP live..





saya dgn cintahati sempat neok konsert SEARCH..walaupun mase konsert belangsung hujan,tp kami tetap tgk..tp kejap jer..mak cintahati call bgtw ayah cinta sakit.. jadi kami terus je balik..sempat la tgk sikit..





nie pulak kasut yg cintahati belikan..kitaorg beli dua pasang..satu saya punya.. satu cintahati punya..tp warna lainla..takkan cinta nak pakai warna pink kan..hahaha.. malang lagi sekali apabila kasut nie kene curik..mula2 geram.. tp bila pikir mungkin dah tade rezeki saya dgn kasut tuh,,redha je la :D

 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

tu je la rasenyauntuk kali ni.. nnt saya upload lagi :D






0 comments: