BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
glitter-graphics.com
^^ count down ^^
Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 2, 2011

the cutest thing happen to me~



FIRST THING ::

so cute.. terharunya..

nak tau ape sebab??? meh aku citer ^^

di jadikan citer minggu lepas aku teman my bojan g saloon.. nak gunting rambut katanya.. jadi aku kekasih hati yg sgt setia pon teman lar..

masok jer kedai yg baru petama kali aku dgn dia masok mata aku dah tetumpu kat sesuatu yg menarik hati aku..

ha korang agak2 ape benda???

hahaha.. oleh kerana aku teruja tgk benda yg comel org guting rambut aku tgk jer benatang tu..

comel.. gebu..mulat2~ pendek kata aku suka giler HAMSTER tu..

tgk dia pusing2 comel nya~..

siap jer si bojan gunting rambot, aku cakap aku nak itu menatang..

ko tau ape dy kata????

JOM KITA G SEKARANG...

wah!!! suka giler~

sampai kedai pet kat giant taman u kitaorg masok.. dia belikan aku 2 hekor itu TIKUS.. sekor jantan sekor betina~

nak tgk???

TADAAAA.......

wah sgt lar comel~ suka sgt.. name mereka BOBBY N FIFI..

tiap2 hari neok dy main.. malam main siang membuta.. hahaha..
dy belari sikit punye laju macam ni....



laju nya~ sampai aku xboleh tdo.. huhu.. ^^
tapi tape comel punye pasal...


ini lak istana mereka.. color full..

tq sayang layan saya~


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

SECOND THING ::

aku bgtau DIA aku lapo.. DIA tnya aku nak tapau x.. mula2 aku macam nak jual mahal cakap xnak.. tapi akhirnya aku cakap aku nak PIZZA..

DIA tny nak regular ker nak 12 inch nyer..
malu nak cakap nak yg besor aku ckap yg bole kenyangkan aku.. hahaha...


yeeesssss!! memang sgt mengenyangkan
APABILA....

aku dapat ini PIZZA..



dan amat mengharukan..

APABILA ..

DIA belikan PIZZA yg begini :>>>
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:


wah!!! sayang saya makan hati awk kasi kat saya.. :D
TQ sayang.. saya rindu nak keluar dgn awk~ dah seminggu kita xkuar sama2~
TQ utuk PIZZA yg mengharukan nie :) <3 saya suka sgt..




0 comments: