BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
glitter-graphics.com
^^ count down ^^
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 9, 2011

ntah ape2 jer ~


BOYPREN OH BOYPREN!!

:
:
:
:
:
:

hahaha.. sape boypren korang?? korang betol kenal dy???
korang rase korang kenal boypren korang sebenar?? maksud aku the true colour of him..
kadang2 kiter rase boypren kiter la yg terbaek seantero dunie..
tapi yg sebenarnya kiter xtw dy sape sebenarnye.. yelar..
jumpe baru sekali dah bole suke..
xkenal ag ntah sape.. perompak ker penyamun ker.. PERAGUT ker..
ha kiter xtw kan..
betol cinte tue tade mata.. BUTA..
perompak ker penyamun ker PERAGUT ke kalo hati dah suka sebat jer la..
hahaha...

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

meh aku citer sikit..
tentang AKU & DIA..
haaa sape DIA yg aku maksudkan nie??
haha sudah semestinya boypren aku..
dah dekat 7 bulan becintan-cintun, sekarang baru aku tau...
1 benda yg aku xtw pasal boypren aku..



korang nak tau ape benda???
ko tgk la sendiri...

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:




TUUU DIA!!!. dalam senyap2 dia curi selendang aku pastuh dia pakai.. ade ke patut.. patot aku cari xjumpe.. dengan earphone bluetooth(sepit tue) aku dia kebas.. hurm.. kalo nak bgtw jer lar biar aku yg pakaikan..

aku nak bgtau mak dgn abah dia karang takot xnak caye..
tapi tape syg punye pasal aku terima jer.. hahaha... chumill gak.. keh3..

meh tgk dari sisi tepi macam mane rupenyer eh..

nie belom kawan2 dia tgk.. kalo kawan2 dia tgk kompom kene gelak sampai teguleng2.. iskh2..
kadang2 tepkir nape lar jdi cam nie.. mane silapnye nie.. mulai sekarang aku da kene beli selendang extra.. senang pakai sama2.. xbegaduh kan.. huhuhu^^
cube ko tgk same x dgn yang nie???
:
:
:
:
:
:



kan dah lebih kurang jer.. macam gini jalan dah xtw mane satu aweknyer.. silap2 aku kene panggil nyah..
parah la..
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

haaa nasihat aku.. hati2.. jgn salah pilih.. huahua.. aku dah salah tapi tape dah sayang kan.. terima jer.. aku dapat ar melawa2 dgn dia :D peace..


buat MOHD KHAIRUL :: saya terima awk ape adenyer k.. tape sy suke :D
hahahaha..

mangsa keadaan adalah cinta hati saya ^^..

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^





0 comments: