BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
glitter-graphics.com
^^ count down ^^
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 6, 2011

sambungan kejadian tu~


sampai mane eh????

:
:
:
:
:
:
:
:

hah! sampai muka bengkak..
muka betampal lagi aku dah merayap macam org xsakit.. nenek dgn mama aku xbole nak ckp ape.. senyap jer tgk aku. hahaha.. yelar xpadan sakit nak jugak bejalan..

org lain seronok cuti.. aku... hahaha^^ seronok gak jadi perhatian org.. hahaha.. bila bejalan kat bandar sume org neok.. macam xpenah nampak org.. pelik sgt ker aku?? ade macam alien x?? budak2 neok aku menanges terus.. hahaha..
ade macam nie xmuka aku??

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

tade kan..
hahaha^^ pelik aku bila org tgk aku pelik..


seminggu lepas kejadian tu aku g hospital kota.. bukak jahit.. nie tempat jahitnya sebelum aku g bukak jahitan..

:
:
:
:
:

:
:
:
:


^
^
^
^
selepas bukak macam nie pulak..

takotnye mase tu hanya Allah je tahu.. huhuhu.. tambah pulak akq aku takot2kan.. nak xnak kene bukak gak.. masa bukak jahit ade ngilu sikit.. aku ingatkan sakit sgt.. rupenyer biase jer.. siot jer akq aku nak takot2kan aku.. huhu.. aku naik kuliah ari selasa mcm biase..

hua jadi perhatian.. hak3..
nasib baik pakai tudung kan.. tade la nmpak sgt..
aku mulakan belaja macam biase..

Ya Allah aku bersyukur sangat masih diberi nafas hari untuk teruskan hidup nie.. untuk betolkan mane yg silap..

buat mama jangan risau adah dah ok sekarang.. :)
buat my only bojan.. hahaha^^ terima kasih masih sudi nak bersama saya..




0 comments: