BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
glitter-graphics.com
^^ count down ^^
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 5, 2011

kejadian tu~

dah lama xupdate blog..
bnyak cerita.. banyak perubahan,,

kejadian tu...

telah merubah aku jd penunggang motosikal yg lebih bertauliah..

28/01/2011
lagi beberapa hari nak celebrate Chinese new year..
masa tu hari jumaat kalo xsilap aku.. memang plan mase tu xnak g kelas.. maklumla jumaat dah mood nak cuti.. dah la ari jumaat jadual kelas aku sampai petang.. lg la xsanggup.. baik aku balik umah awal kan~
jadi tgh hari tue aku pon pack barang2 aku masok beg.. xbole lar bawak beg banyak2.. yelar naik motor kan.. nak sumbat mane kalo bawak banyak2..
1 beg jer beratnya dah macam ape..
macam biase ar balik rempit dari UTM skudai sampai KOTA TINGGI..
naik highway senai yg baru buat tue.. nak lalu highway pasir gudang takot sesak lagipon banyak sgt lori.. nak cilok pon takot..
naik highway senai turun ULU TIRAM..
haaaaa....
nilar masenya...
kejadian tu mase aku nak kuar susur highway tu.. alkisah minah rempit kan.. nak masok lorong kanan.. ade 1 teksi + 1 lori sebelah belakang aku.. nak elak teksi yg nak tukar lane tu aku terkena akhirnya....
BOOOOM!




aku kena sebat dengan lori.. hurm.. teseret sampai tgh jalan.. aku sedar aku dah sampai tgh jalan aku terus bangun.. masa tue xrase ape lagi.. bangun toleh belakang ade HONDA putih berenti.. FUHHHHH!! nasib dia sempat brek.. kalo x.. hurm selamat tinggal kawan2..
buat pertama kalinya aku accident dapat naik ambulance.. sebelum nie aku jalan sendiri g klinik..



seterusnya....

:
:
:
:
:
:
:
:

ini dia angpow chinese new year aku.. nie gambor mase kat umah lepas kuar dari hospital.. xlama dok hospital dari ptg sampai tgh malam.. dr nak pastikan tade organ dalam rosak.. mmg tade tp dahi aku ade pendarahan..



nie lepas aku bukak plaster kat dahi aku.. rimas aku.. sian kan bengkak muka..



nak tahu ape jadi lepas tuh???
okeyh nanti aku sambung eh..


TO BE CONTINUED...

0 comments: